torsdag 19 november 2009

Baconsprutan

I dag har nästan alla i min klass tagit bacon sprutan :)Förutom jag :)Men alla är på en som små fulla ekorrar. varför ska du inte ta den? Är du sjuk eller , du kan ju dö! Ja inte precis dom kommentarer man vill ha men men det finns inget jag kan göra :)I dag så började vi skriva berättelser till tävlingen Sagan om ringen. Det är en tävling som man ska skriva en berättelse som har nånting med en ring att göra.Min ska handla om en tjej som kan se döda människor.När tjejen är på ett bröllop blir det massa problem med RINGEN.Kanske inte blir så bra men jag ska försöka :)






Ha en bra dag / Lovisa


Dagens skämt:

Person1: Jag och min fru var lyckliga i 20 år
Person2:Vad hände sen då?
Person1:Vi träffades

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bakgrund

.

Bloggintresserade